"Урок фізичної культури – один із способів використання елементів інноваційних технологій."
Пріоритетним напрямком роботи кожної школи є підвищення якості освіти через використання інноваційних технологій на уроках і позакласних заняттях. Тому сучасний педагог повинен досконало володіти знаннями в області цих технологій і успішно застосовувати їх на своїх уроках.
Використовуючи
- стимулюючі дозволяють активізувати власні сили організму, використовувати його ресурси для виходу з небажаного стану. Прикладами можуть бути – температурне гартування, фізичні навантаження;
- захисно-профілактичні полягають у виконанні санітарно-гігієнічних норм і вимог. Обмеження граничного навантаження, що виключає перевтому. Використання страхувальних засобів і захисних пристосувань в спортзалах, що виключають травматизм;
- https://oksana-malyovana.blogspot.com/2019/10/blog-post_38.html
- компенсаторно-нейтралізуючі - це фізкультмінутки, фізкультпаузи, які в якійсь мірі нейтралізують несприятливу дію статичності уроків;
- https://oksana-malyovana.blogspot.com/2019/02/blog-post_15.html
- інформаційно-повчальні технології забезпечують учням рівень письменності, необхідний для ефективної турботи про здоров'я.
- Для досягнення цілей здоров’язберiгающих технологій застосовуються наступні групи засобів:
- засоби рухової спрямованості фізичні вправи (фізкультмінутки і рухливі зміни; емоційні розрядки і хвилинки «спокою», гімнастика (оздоровча, пальчиковая, що коригує, дихательная, для профілактики простудних захворювань, для бадьорості); лікувальна фізкультура, рухливі ігри; спеціально організована рухова активність дитяти (заняття оздоровчою фізкультурою, своєчасний розвиток основ рухових навиків); масаж, самомассаж; психогімнастика та інші
- https://oksana-malyovana.blogspot.com/search/label/%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0
- оздоровчі сили природи (проведення занять на свіжому повітрі);
- гігієнічні чинники (виконання санітарно-гігієнічних вимог; особиста і суспільна гігієна (чистота тіла, чистота місць занять, повітря і так далі); провітрювання і вологе прибирання приміщень; дотримання загального режиму рухової активності, режиму харчування і сну;
- навчання дітей елементарним прийомам здорового способу життя (ЗОЖ), простим навикам надання першої медичної допомоги при порізах, садні, опіках, укусах); обмеження граничного рівня учбового навантаження щоб уникнути перевтоми).
- https://oksana-malyovana.blogspot.com/search/label/%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%E2%80%99%D1%8F
- Хотілося б окремо виділити гру.
- Гра
- навчальна;
- виховна;
- коректувально-розвивальна;
- психотехнічна;
- комунікативна;
- розважальна;
- релаксаційна.
- гра повинна давати нові поняття;
- у грі повинні розвиватися здібності правильно оцінювати просторові і тимчасові стосунки, швидко реагувати на часто змінну обстановку;
- дидактичний і руховий вміст гри повинен відповідати особливостям програмного матеріалу;
- міра складності гри повинна відповідати засвоєним умінням і навичкам.
- простота і доступність правил;
- кожне дитя має бути активним учасником гри;
- виключити щонайменшу можливість ризику, загрози здоров'ю дітей;
- безпека використовуваного інвентаря;
- гра не повинна принижувати гідності тих, що грають.
- https://oksana-malyovana.blogspot.com/p/blog-page.html
- На уроці важливо:
- розвиток особових компетентностей учнів;
- інтегрованість процесу навчання;
- заощадження часу на самому уроці.
- Можно використовувати наступні проекти:
- інформаційний і дослідницький проект;
- оглядовий проект;
- продукційний проект;
- проекти інсценування.
- https://safe-vacation1.blogspot.com/
- https://oksana-malyovana2.blogspot.com/
- У позакласній роботі також можна використовувати ІКТ: представлення команд, оформлення змагань, опис конкурсів і так далі.
- Електронні освітні ресурси, також дозволяють учням удома детальніше познайомитися з вивченою темою на уроці, знайти необхідні вправи для вдосконалення своїх фізичних якостей і поповнити багаж своїх знань в області фізичної культури і здорового способу життя.
- Завдання треба давати з врахуванням рівня підготовки, розвитку, особливості мислення і пізнавального інтересу до предмету;
- Робити облік не лише досягнутого результату, але і динаміки змін фізичної підготовленості учня;
- Розподіляти учнів на медичні групи з врахуванням стану здоров'я;
- Давати окремі завдання для учнів спеціальної медичної групи;
- https://oksana-malyovana.blogspot.com/2018/03/blog-post_5.html
- https://oksana-malyovana.blogspot.com/2020/04/blog-post_99.html
- Для учнів, звільнених від занять за станом здоров'я, розроблені і затверджені теми рефератів;
- залучення учнів на додаткові заняття різними видами спорту і внутрішньошкільні змагання;
- участь обдарованих учнів в змаганнях різних рівнів.
- Діти обьєднуться:
- по віковому складу (шкільні класи, вікові паралелі, різновікові групи);
- по статевому признаку (чоловічі, жіночі, змішані класи, команди, школи).
- по області інтересів (гуманітарні, фізико-математичні, хімічні для біологохімічні і інші групи, напрями, відділення школи).
- по рівню розумового розвитку (рівню досягнень).
- по особово-психологічних типах (типові мислення, характеру, темпераменту і ін.)
- по рівню здоров'я (фізкультурні групи, групи ослабленого зору, слуху, лікарняні класи)
- Треба знайти підхід і до дітей, які
- абсолютно здорові , але що не бажають працювати;
- що тимчасово перейшли в підготовчу групу із-за хвороби;
- погано фізично розвинені діти, які бояться кепкувань, замикаються;
- добре фізично розвинені діти, які можуть втратити бажання займатися на уроках, якщо їм буде дуже легко і нецікаво.Якщо кожному учневі відводити час, відповідний його особистим здібностям і можливостям, то можна забезпечити гарантоване засвоєння базисного ядра шкільної програми.
- https://oksana-malyovana.blogspot.com/2020/04/blog-post_73.html
- https://oksana-malyovana.blogspot.com/2018/02/blog-post_15.html
- Якщо кожному учневі відводити час, відповідний його особистим здібностям і можливостям, то можна забезпечити гарантоване засвоєння базисного ядра шкільної програми.
Немає коментарів:
Дописати коментар