Шановні Учні, вітаю на уроці!
Ознайомтесь з теоретичними відомостями, перегляньте відео та по можливості виконайте завдання.
ЛФК у шкільному віці є важливою складовою рухового режиму, адже допомагає не лише розвивати фізичні якості, а й зміцнювати опорно-руховий апарат, профілактувати порушення постави, знімати втому після навчальних занять.
Структура заняття (20–25 хвилин):
1. Підготовча частина (3–5 хвилин):
* організуючі вправи (ходьба, легкі вправи на дихання);
* вправи для мобілізації суглобів (обертання плечима, кистями, стопами).
2. **Основна частина (12–15 хвилин):**
* вправи на корекцію постави (піднімання рук угору з випрямленням спини, ходьба з книжкою на голові, «ластівка»);
* зміцнення м’язів спини та живота (нахили тулуба, присідання з опорою, вправи лежачи на килимку);
* вправи для розвитку гнучкості (нахили вперед, розтягування бокових м’язів);
* дихальна гімнастика.
3. Заключна частина (3–5 хвилин):
* спокійна ходьба з відновленням дихання;
* вправи на розслаблення та координацію;
* підсумок заняття.
Місце в режимі дня учня:
* після 3–4 уроку (як профілактика перевтоми, розвантаження опорно-рухового апарату);
* або у другій половині дня після виконання домашніх завдань (для зняття статичного напруження та активного відпочинку).
Очікуваний ефект:
* формування правильної постави;
* покращення роботи серцево-судинної та дихальної систем;
* зменшення втомлюваності;
* підвищення працездатності та настрою.
Пальчикова гімнастика
Перегляньте відео , сбробуйте виконати декілька разів.
Немає коментарів:
Дописати коментар